Prima pagină > Poezie > Rugaciune

Rugaciune



De-un preot blând am fost chemat

Să-ți rostesc, Doamne,rugăciune

Ba să-ți aduc și-nchinăciune

De mult nu am mai discutat

 

Ți se duce vestea că ești atotștiutor

În tot ce faci ești răbdător

Le vezi pe toate omniprezent

Nimeni nu crede că ai echipolent

 

Hm, ești chiar și îngăduitor

Întotdeauna oferi vreun ajutor

Puterile tale îndrumă creștinul

Să-și îndeplinească destinul

 

Acum că ne știm amândoi

Tu zeu, eu pe cale să devin strigoi

Te implor, umil și evlavios,te implor

Lasă-mă în pace să mor

 

Faptă bună,răsplată,îngeri, Eden,poezii

Toate sunt colorate iluzii

Tradiție, cărți,cântări, a ta orânduire

Consistă doar simple gesturi de supraviețuire

 

Nu mă mai tenta cu tot felul de alinări

Învăt singur să rezist durerii

Abundența nu mi-o arunca cu har și inspirație

Îmi ajunge destul curiozitate si transpirație

 

Îmi vorbești mereu în parabole

Și prin trimiși împachetezi miracole,

Eu mă bucur de fapte reale și imaginare

Înțelegând procese elementare

 

De ce să fiu a ta reflexie?

Poate Eu sunt tu

Și tu ești doar o invenție

 

La final, spune-mi că nu există revanșă

Dincolo de ceasul sec, diform al morții

Zace-un întuneric, sunet surd, gol al sorții

Sunt acum,si-n viitor, ultima mea șansă

 

Categorii:Poezie
  1. Fili
    Octombrie 12, 2010 la 12:14 pm

    Bravo :*

  2. Octombrie 15, 2010 la 8:23 pm

    Frumos mod de a face legatura intre gandirea & credinta umana si instinct.

    • Octombrie 16, 2010 la 1:15 pm

      da, si daca esti constient de dependenta ai sanse mai mari sa supravietuiesti, multumesc pt comentariu

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

